Aloitin Creative Morningsin rumuuspuheen pänttäyspäivän keskustelemalla suihkun kanssa. Peilin edessä tajusin, että työhuoneelle voi karata aamulla kasvonaamio päässä - toisin kuin toimistolle. Tai niin olen tylsyyttäni kuvitellut. Ihmisoikeusjärjestö Kynnyksen toimistolla yksi tahmea naama tuskin erottuisi visuaalisesti kiinnostavammista ihmiskehon variaatioista.

Postilaatikolla iski asennevamma. Postimyyntikuvastojen rekisterit ovat armottomasti siirtäneet minut vuodenvaihteessa 40-50 -vuotiaiden kategoriaan. Huulipunien sijaan sain alennuskupongin kaulan ja huulten ryppyjä silottavasta voiteesta. Siitä on tyylikästä pahastua samalla kun irrottaa otsahiuksia poskia viilentävästä hydrohyytelöstä. Pukeutumiseen suositeltiin mukavampia vaihtoehtoja. Eikö ikääntymisen merkkien pitänyt lisätä uskottavuutta ja vaikutusmahdollisuuksia? Miksi nauran halveksivasti ikäiselleni kypsälle naiselle suunnitelluille vaatteille? Tai kuvastosta löytyvälle tukiliivilleni?

rumAT.jpg

Kuvaston tekstejä - oikeasti! Eniten myyty mallimme! Prinsessamallisessa mekossa saumat edessä ja takana. Lahkeelliset stretch alushousut. Tukea raskaalle povelle. Lämpimät sukkahousut lyhyille ja pyöreävartaloisille. Pukeva malli, helppo pukea päälle. Ilmava reikäkuvio.

Onneksi on Advanced Style. Olen odottanut, milloin alkaisin näyttää pinkeissä aurinkolaseissa yhtä vakuuttavalta enkä naamiaisiin kutsutulta.

IMG_0825.jpg d200b1824ff357739142413f949b4416-600x899