"Minulle on opetettu, että maailma on pyöreä. Miksi ihmeessä ei sitten ole kokoajan alamäkeä?" - pyörätuolissa istuva mies kysyi.

 

Paralympialaisissa alkaa 50m uinti. Pilli soi ja altaaseen hyppää jalattomia uimareita sekä mies, joka on pelkkä pää. Jalattomat kauhovat kovaa kyytiä eteenpäin kun taas mies ilman vartaloa vajoaa suoraan pohjaan. Maaliin saavuttuaan yksi jalattomista huomaa, että pohjasta nousee kuplia ja sukeltaa pään ylös. Hetken yskittyään pää kivahtaa: "Kolme vuotta olen opetellut uimaan korvillani ja sitten joku idiootti tulee juuri ennen starttia ja pistää minulle uimalakin!"

 

Yksinäinen leskirouva laittaa lehteen ilmoituksen. "Etsin miestä, joka kohtelee naista hyvin, ei juokse karkuun vastoinkäymisistä ja on hyvä sängyssä."<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Seuraavana päivänä ovikello soi ja naisen ovelle ilmestyy pyörätuolissa istuva mies.

- Tulin ilmoituksenne takia, mies sanoo. Kuten näette, minulla ei ole käsiä eikä jalkoja, joten en voi lyödä teitä. Ja istun pyörätuolissa, joten en myöskään juokse heti karkuun kun jotain ikävää sattuu.

- Mutta oletteko te myös hyvä sängyssä? Nainen kysyy hiukan epäluuloisena.

- No miten te kuvittelitte, että minä sain soitettua ovikelloa!

 

29517.jpg