Kiitos kaikille, jotka autoitte minua 4.4. vastaamalla kyselyyn. Olen käynyt läpi saamiani kommentteja ja niiden mukaan olo tuntuu kauniilta:

Rakastuneena, hyväksyttynä ja kohdatessaan rakastavia katseita. 10 (mainintojen määrä)
Kauniissa vaatteissa, onnistuneessa kampauksessa ja nätisti laitettuna.
8
Kun saa kehuja, ihailua ja positiivisia kommentteja. 7
Hyväntuulisena. 5
Saunan, kylvyn, suihkun tai uinnin jälkeen. 2
Alastomana. 2
Kun on onnistunut jossakin. 1
Rakastellessa. 1
Tullessaan kosketetuksi.
1
Keväällä ja kesällä 1

Jenni: Kauneus on mielentila. Aamulla tunsin itseni kauniiksi, kun olin laulanut radion mukana ja voinut sonnustautua kevättakkiin. Tunsin itseni isoksi ja mahtavaksi ja ihanaksi, jotenkin kohonneeksi, niin kuin sää ei koskettaisi minua ja lumi sataisi ohi.

Susupetal: Vielä tarkennukseksi eli se rakastava katse voi olla toisen aikuisen, lapsen, ystävän, oman vanhemman. Eli ei siis pelkästään parisuhderakkautta.

Helmi: Kosketettu on kaunis. Kosketus voi olla fyysinen tai henkinen. Kosketus kertoo, että minä hyväksyn tai joku toinen hyväksyy minut.

Liiolii: Kauniit alusvaatteet tekevät kauniin olon, vaikka kukaan ei niitä näkisikään.

Tahruska: Usein aamuisin tunnen oloni kauniiksi, kun loikoilen vielä sängyssä alasti pehmeiden lakanoiden välissä, nousen ylös ja ehkä jopa peilailen vähäsen. Olo on lämmin ja joka puolelta mukava, eikä ole mikään kiire mihinkään... Toki miehenkin suhtautuminen vaikuttaa, jos tuo katsoo tavallista pidempään, olo nousee heti monta pykälää. Joskus ihailee ihan ääneenkin minua juuri tällaisena kuin olen, pyörenä mutta silti olostani nauttivana...

76032.jpg